nanoukmunsterman.reismee.nl

gastgezin

Hey,

Woensdag is het eindelijk zo ver. Al vroeg in de ochtend zal ik na Schiphol vertrekken. Samen met wat andere Nederlanders vliegen wij vanuit daar na NYC, waar we tot zaterdag zullen verblijven. Zaterdag vlieg ik van NYC na Denver en van daaruit na Eugene. Mijn woonplaats voor het komende jaar.

Ik heb een double placement, wat inhoud dat ik met nog een andere exchange student een gastgezin heb. Mijn gastgezin zal dus bestaan uit Cecilia, mijn host moeder en Maria, de andere exchange student. Het wordt dus een huis met meiden. Maria is van mijn leeftijd en komt uit Brazilië. Ze zijn beide erg enthousiast over het hele exchange programma en ik kan niet wachten om ze zaterdag te ontmoeten. In Eugene ga ik 11th grade op Henry D. Sheldon High School doen.

Dus nu is het echt aftellen tot het moment van vertrek en lekker genieten van NYC.

Laughing

Nanouk

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!